کفش های بدون پاشنه !!!



برای ترویج شیطان پرستی!!!




به پاهای این موجود ماورائی توجه کنید!
بز بافومت نماد اصلی شیطان پرستی
پاهای بافومت که سمی شکل است!


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1391
پيوند تاريخي نازیسم، صهيونيسم و يهود ستيزي + تصاویر

 پيوند تاريخي نازیسم، صهيونيسم و يهود ستيزي + تصاویر 

 


نازیسم با صهیونیسم چه ارتباطی دارد؟ آیا این دو نظریه مخالف یکدیگرند یا کامل کننده هم هستند؟ یهودستیزی یا آنتی سمیتیزم در این میان چه نقشی ایفا می کند؟ ارتباط پنهان رهبران برجسته صهیونیستی با سران آلمان نازی چه معنایی دارد؟ با گزارش ویژه مشرق همراه شوید تا به اسرار پنهان یهودیت پی ببرید....


گروه گزارش ویژه مشرق؛ صهيونيسم و طرفداران آن كه داعيه حمايت از ملت يهود خصوصا بخاطر ستمي كه در طول جنگ جهاني دوم به آنها شده است را دارند، خود از ابتدا پيوندي ناگسستني با سركوب كنندگان ظاهري يهوديان در طول تاريخ و حتي هيتلر داشته اند. 


با بررسي تاريخچه شكل گيري صهيونيسم و زندگي افرادي چون تئودور هرتصل پي مي بريم كه صهيونيست ها خود به دنبال آزار و اذيت يهوديان سراسر اروپا بوده اند تا آنها مجبور به مهاجرت به اسرائيل شوند. امروزه نيز هركه با سياست هاي اسرائيل مخالفت كند به يهودستيزي متهم مي شود، اما واقعاً چه كساني هم پيمانان مخالفان يهود بوده اند؟





:: برچسب‌ها: ماسون , صهیونیست , مقاله , نازیسم , یهود ستیزی ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1391
پاسخ آيت ‌الله مکارم به يک شبهه وهابي‌ها

 حضرت آيت‌الله مکارم شيرازي در درس خارج فقه خود به يکي از شبهات وهابي‌ها پاسخ گفت.

به گزارش رسا، حضرت آيت‌ الله ناصر مکارم شيرازي از مراجع تقليد در درس خارج فقه خود که با حضور صدها تن از طلاب و فضلاي حوزه علميه قم در مسجد اعظم برگزار شد به بيان رواياتي در خصوص احکام حج پرداخت و هنگامي که خواست اين روايت را نقل کند، اظهار داشت: اين روايت از عمر بن يزيد در جلد نهم وسائل الشيعه نقل شده است و اين فرد ثقه هم هست.

وي افزود: به جاست همين جا در خصوص اين اسم سخني بگوييم و آن هم اين است که جمعي از وهابي‌ها از اين اسامي به نفع خود بهره برده‌ و گفته‌اند شما که به خلفاي ما همچون معاويه، يزيد و عمر افرادي اشکال وارد مي‌کنيد، چرا ائمه اسم فرزندانشان را به اين اسم‌ها مي‌گذاشتند، حتي برخي از اصحاب ائمه به اين نام‌ها بودند. اين دليل بر اين است که ائمه خلفاي ما را قبول داشتند.

اين مرجع تقليد تصريح کرد: البته اين استدلال بسيار متزلزل و ضعيف است و پايه قوي ندارد و نوعي مغالطه به حساب مي‌آيد، زيرا در آن دوران اسم‌هايي همچون عمر، ابوبکر، معاويه و يزيد اسم معمول در سراسر طوائف عرب بوده است.

وي ادامه داد: حال اگر يک اسمي با چنين مسمايي مورد قبول شخصي نبود، اين اسم را نمي‌توان از سراسر جهان حذف کرد.

حضرت آيت‌الله مکارم شيرازي به مثالي در اين خصوص اشاره کرد و گفت: اسم شاه ايران، محمدرضا بود، مردم هم عليه او قيام کردند، اما همان زمان هرکس که فرزندش متولد مي‌شد نامش را محمدرضا مي‌گذاشت و شايد صدها و يا هزاران نفر اسم فرزندانشان محمدرضا بود، بنابراين اسم محمدرضا را به خاطر شاه حذف نکردند.



:: برچسب‌ها: وهابیت , آیت الله مکارم شیرازی , پاسخ , شبه ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
پاسخ ‌به ‌شبهات وهابیت به روایت‌ علامه‌ طهرانی

 مرحوم علامه طهرانی در کتاب امام شناسی به نقل از حاج فرهام میرزا در خصوص تاریخچه وهابیت چنین آورده که عبدالوهّاب نامى از اعراب بادیه در بصره چندى در نزد محمد اسمى بوجهل رسمى تلمّذ مى‏نمود. پس از چندى از استاد بصرى نکول و به اصفهان نزول کرد و از علوم عربیّه و غریبه استحضار به هم رسانید و در احکام شرع بعضى تغییرات به عقیده خود داد و بناى مذهبى جدید مخلوط از عقائد شیعه و سنّى نهاد.




:: برچسب‌ها: وهابیت , علامه طهرانی , پاسخ , شبه ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
فواید نوشیدن ادرار شتر در کتب وهابیت!

 

فواید نوشیدن ادرار شتر در کتب وهابیت!


«محمد العسیری» این پزشک سنتیتوضیح داد که شپش، انگل است و به زنان عربستان توصیه کرد که برای تقویت و براق شدن موهای خود از "ادرار شتر جوان" استفاده کنند که "طی زمان‌های متمادی آزمایش شده است".


در کتب احادیث که وهابیون از آن پیروی می کنند، حدیثی وجود دارد که برای نوشیدن ادرار شتر فواید زیادی نقل کرده از همین رو بسیاری از وهابیون برای دستیابی به این فواید، ادرار شتر می نوشند.

در همین راستا «هشام الخیاط» پزشک داروهای گیاهی با استناد به حدیث نوشیدن ادرار شتر که در کتاب صحیح بخاری به شماره حدیث 5686 آمده، تاکنون به بسیاری از بیماران خود نوشیدن آن را تجویز کرده است.

در همین حال روزنامه پر تیراژ "عکاظ" چاپ عربستان سعودی چند روز پیش در گزارشی در این باره نوشت: در بازارهای روستایی استان "العسیر" عربستان، خرید و فروش شپش بین زنان گسترش یافته که از آن برای بهبود موهای خود استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر «محمد العسیری» دیگر پزشک سنتی به این روزنامه توضیح داد که شپش، انگل است و به زنان عربستان توصیه کرد که برای تقویت و براق شدن موهای خود از "ادرار شتر جوان" استفاده کنند که "طی زمان‌های متمادی آزمایش شده است".



:: برچسب‌ها: وهابیت , ادرار , شتر ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
جنایات وهابیت در طول تاریخ

 هشتم شوال، سالروز حزن‌انگيز تخريب بارگاه ائمه بقيع است؛ جنايتي که بي‌ترديد بزرگ‌ترين جنايت فرهنگي قرن بيستم به شمار مي‌رود. در گزارش حاضر به بررسي جامعي درباره تاريخچه، خاستگاه و بازتاب اين جنايت بزرگ پرداخته شده است:پيامبر به زيارت بقيع مي‌رفت .

حضرت محمد

در کتاب «صحيح مسلم» که از کتب اصلي اهل سنت به شمار مي‌رود، در حديث شماره 974 آمده: رسول الله (ص) آخر شب به بقيع مي‌رفت، و مي‌فرمود: "السلام عليکم دار قوم مؤمنين، وأتاکم ما توعدون، غداً مؤجلون، وإنا إن شاء الله بکم لاحقون، اللهم اغفر لأهل بقيع الغرقد".«طبراني» در کتاب "الکبير"، «محمد بن سنجر» در کتاب "مسند" و «إبن شبة» در کتاب "أخبار المدينة" از «أم قيس بنت محصن» که خواهر "عکاشه" بود نقل کرده اند که با حضرت پيامبر (ص) به بقيع رفت. در آنجا رسول الله (ص) به وي گفت: ((يُحشر من هذه المقبرة سبعون ألفاً يدخلون الجنة بغير حساب، وکأن وجوههم القمر ليلة البدر)). ترجمه: در اين قبرستان هفتاد هزار نفر دفن مي‌شوند که بدون حساب و کتاب وارد بهشت خواهند شد و صورت آنان مانند ماه شب بدر است.
اولين کسي که به توصيه پيامبر(ص) در بقيع دفن شد «جناب عثمان بن مظعون» بود که از اصحاب خالص پيامبر(ص) و ارادتمندان اميرالمؤمنين علي(ع) به شمار مي‌رفت. سپس برخي از شهداي اُحُد در اين محل دفن شدند و بر شرافت آن افزوده شد



:: برچسب‌ها: جنایات , وهابیت , تاریخ ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 2 دی 1391
ناکامی‌های یگان اسرائیلی"ملک داوود" درجنگ‌‌های الکترونیکی

 ناکامی‌های یگان اسرائیلی"ملک داوود" درجنگ‌‌های الکترونیکی




در سال ۲۰۰۸ یگانی در ارتش رژیم صهیونیستی تشکیل شد که به یگان «ملک داوود» معروف شد و وظیفه آن انجام جنگ‌های الکترونیک در قبال طرف‌هایی است که اسرائیل آنها را خصم خود می‌داند.





:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیونیست , جنگ , الکترونیک , جنگ الکترونیکی ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 19 آذر 1391
آیا فراماسونری و صهیونیسم یکی هستند؟

 آیا فراماسونری و صهیونیسم یکی هستند؟




 

 
 
 
بسیاری در جهان فراماسونری و صهیونیسم را یکی می‌دانند، اما آیا واقعا چنین است یا این که این گفته ادعایی بیش نیست، در این مقاله تلاش شده با استناد به تاریخ به ادعای فوق پاسخ گفت این که باید این گفته را پذیرفت یا رد کرد.

برخی معتقدند، افکار و اعتقاداتی که بر محافل فراماسونری حاکمیت داشته، بسان همان افکار و اندیشه‌هایی است که بر سازمان‌های صهیونیستی کنونی حاکم است، به همین دلیل هنگام صحبت از فراماسونری و صهیونیسم از دوره‌ها و مراحلی سخن می‌گویند که بر هر دو سازمان گذشته و از آنجا که مرحله اول تشکیل این دو سازمان ریشه در دوران بسیار گذشته دارد و از موضوع بحث ما خارج است، سخن را از زمان آغاز نشو و نمای این دو سازمان در تاریخ معاصر شروع می‌کنیم.



:: برچسب‌ها: فراماسونی , صهیونیست , ,
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1391
ترور؛ ماهيت اصلي رژيم صهيونيستي

 اعتراف صريح اسرائيل به ترور ابوجهاد يک بار ديگر پرده از ماهيت اين رژيم برداشت

ترور؛ ماهيت اصلي رژيم صهيونيستي

عبارت «حملات پيشگيرانه هدفمند» در زبان رسمي عبارتي معمولي به نظر مي‌آيد، اما در پس آن يك استراتژي جنايتكارانه نهفته است. ارتش در واقع از قتل هدفمند دشمنان اسرائيل با عبارت حملات پيشگيرانه هدفمند ياد مي‌كند و رژيم صهيونيستي به بهانه تامين امنيت و ترساندن دشمنان، اين جنايات را توجيه مي‌كند.
اين استراتژي با آغاز انتفاضه دوم در سال 2000 مورد توجه قرار گرفت و بين سال‌هاي 2001 تا 2004 شمار زيادي از رهبران بلندپايه سازمان‌هاي فلسطيني از جمله فتح و حماس به شهادت رسيدند. ارتش رژيم صهيونيستي در مارس 2004 احمد ياسين، رهبر نابينا و سالخورده و بيمار حماس را با شليك سه موشك به نوارغزه به شهادت رساند و يك ماه بعد همين سرنوشت در انتظار جانشين وي يعني عبدالعزيز رنتيسي بود. در جريان اين حملات، ده‌ها انسان بي‌گناه ديگر نيز كشته يا مجروح شدند.
ترديدي نبوده و نيست كه رژيم صهيونيستي پشت همه اين حملات با پهپادها، موشك‌ها و بالگرد‌ها بوده است، اما جزئيات آن براي دوستان و دشمنان اسرائيل پوشيده بود. حال و پس از سال‌ها، اداره سانسور نظامي اسرائيل اسنادي منتشر كرده كه نقش اين دولت در اين جنايت‌ها را علني مي‌سازد و مهم‌تر آن كه اسرائيل اعتراف مي‌كند ابوجهاد، معاون ياسر عرفات سال 1988 به دست كماندوهاي ويژه ارتش اسرائيل در تونس به قتل رسيده است.
اما داستان اين جنايت‌هاي هدفمند اسرائيل به دهه‌ها قبل و حداقل به سال 1956 بازمي گردد. در آن زمان يهوشافات هاركابي، رئيس اداره اطلاعات و امنيت ارتش اسرائيل دستور قتل همتاي مصري خود را در صحراي سينا يعني مصطفي حافظ صادر كرد. 
در آن زمان ارتش مصر از گروه‌هاي فلسطيني در نوارغزه براي حمله به اسرائيل پشتيباني مي‌كرد. مصطفي حافظ در جولاي 1956 به وسيله انفجار بمب پاكتي كه از طريق يكي از ماموران دوجانبه مصري به او تحويل داده شده بود، كشته شد. آن مامور نيز كه از محتواي پاكت اطلاعي نداشت، دو چشم خود را بر اثر اين انفجار از دست داد. تنها يك روز پس از آن، وابسته نظامي مصر در اردن به روشي كاملا مشابه كشته شد.



:: برچسب‌ها: ماسون , صهیونیست , ترور ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1391
آنچه باید از «یگان محرمانه 504» رژیم‌صهیونیستی دانست

 آنچه باید از «یگان محرمانه 504» رژیم‌صهیونیستی دانست




یگان «اطلاعات هوشمند بشری» که نام معروف‌تر آن در ارتش رژیم‌صهیونیستی «یگان 504» است، یگانی متشکل از نخبگان رژیم صهیونیستی در شعبه اطلاعات نظامی این رژیم موسوم به «امان» است.


به گزارش از دوهفته نامه اسرائیلی مدار سنتر، یگان «اطلاعات هوشمند بشری» که نام معروف‌تر آن در ارتش رژیم صهیونیستی «یگان 504» است، یگانی متشکل از نخبگان رژیم صهیونیستی در شعبه اطلاعات نظامی این رژیم موسوم به «امان» است.
ماموریت‌هایی که برعهده این یگان گذاشته شده مزدورگیری یا استخدام جاسوسان در ارتش‌ها و نیروهای نظامی و دولت‌ها و سازمان‌ها و نهادهای سراسر کشورهای جهان و از جمله کشورهای جهان عرب و به شکلی ویژه‌تر در میان فلسطینیان و لبنانی‌ها برای منافع رژیم صهیونیستی را دربرمی‌گیرد.
بخش دیگری از افراد این یگان مسئولیت تحقیق و بازجویی از اسرای فلسطینی و عرب را در زندان‌های رژیم صهیونیستی برعهده دارند.



:: برچسب‌ها: ماسون , صهیونیست , یگان 504 ,
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1391

تعداد صفحات : 9