رابطه ماسون و مایکروسایفت

 رابطه ماسون و مایکروسافت





مایکروسافت، بزرگ‌ترین شرکت کامپیوتری نرم‌افزار در سراسر دنیا است که در ۱۰ ماه اخیر به بالاترین حد سوددهی خود دست یافته است. این شرکت از طریق سرمایه‌گذاری‌های عظیم در حوزه نرم‌افزار توانسته به کارتلی قدرتمند در دنیای کامپیوتر تبدیل شود، ولی در پس پرده این موفقیت همواره رازهایی نهفته که از چشم مردم دنیا پنهان مانده است.
ماهیت مالکین واقعی این امپراطوری بزرگ همواره مورد سوال بوده و ابهامات زیادی را به دنبال داشته است. ریشه دستاوردهای بزرگ این شرکت را باید در جای دیگری جستجو کرد: 

فراماسونری، فرقه شیطان

فرقه فراماسونری در قرن ۱۵ میلادی توسط شوالیه‌های معبد در قلب اروپا شکل گرفت. هدف اصلی این فرقه ترویج مناسک و آیین‌های شیطان‌پرستی در بین مردم و کنار گذاشتن خدا از تمامی جنبه‌های زندگی است. سرکرده‌های این فرقه از بدو تاسیس به دنبال نفی خدا بوده و همواره درصدد برقراری رابطه با موجودات ماوراءالطبیعه و استفاده از قدرت آن‌ها بوده‌اند. در طول تاریخ فرامانوسری از نمادگرایی استفاده وسیعی نموده و با نفوذ در تمامی دولت‌ها قدرتی باورنکردنی در سراسر جهان به‌دست آورده است.



فراماسون‌ها و تاسیس شرکت مایکروسافت


از دهه ۱۹۳۰ تا ۱۹۸۰ میلادی کتاب‌هایی پیرامون فراماسونری و آیین‌های مختلف این فرقه منتشر شد. انتشار این کتاب‌ها باعث شد تا عوامل اصلی این فرقه ساختار کلی آن را تغییر داده و از نمادهای جدید استفاده کنند. بنابراین یکی از این نمادها به شکل شرکت مایکروسافت پدیدار شد.
هفت در این فرقه نماد بسیار مقدسی بوده و نشانه تکامل وجود است. به باور این فرقه، عدد هفت پلی است از درون انسان به جهان خارج. لژهای فراماسونری از هفت نفر تشکیل شده است. در این فرقه، برای رسیدن به اولین لژ باید از هفت مرحله ابتدایی عبور کرد.

دنباله ۷پر آرم مایکروسافت که نمادی فراماسونری است
 

در محوطه اصلی این شرکت ساختمانی مخفی به نام ساختمان شماره ۷ وجود دارد که پنج ضلعی بوده و نماد ستاره پنج‌پر صهیون است. آرم اولیه این شرکت دارای هفت مربع کوچک در هر ردیف بوده است.
در وب‌سایت مایکروسافت نقشه‌هایی از برنامه توسعه فضای این شرکت از سال ۲۰۰۶ وجود دارد.



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون , مایکروسافت ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1391
نمای کعبه از داخل برج ماسونی

 نمای کعبه از داخل برج ماسونی 











برج ساعت هتل ساخته‌شده بر اساس معماری شیطانی ابلیسک(
 obelisk) که توسط "لرد فاستر" ماسون بلندپایه غربی طراحی شده و شامل هتل و مجتمع بزرگ تجاری و اداری است، مدتی است بر مسجدالحرام سایه افکنده است. 

+
اینکه 




از نظر فرقه‌های شیطانی و طرّاحان نظم نوین جهانی، سال 2012 م. سال شروع نظم نوین دنیوی است.
در این سال کعبه در سایة نمادهای شیطانی ابراج البیت قرار خواهد گرفت.




|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1391
گزارش هاآرتص از تن‌فروشی زنان اسرائیلی به دلایل اقتصادی

   خودفروشی برای حفظ کانون خانواده! 

 


تلويزيون رژيم صهيونيستي به تازگي با پخش گزارشي تکان دهنده از وضعیت اجتماعی سرزمين هاي اشغالي و گسترش پديده روسپيگري در آن اذعان کرد: بسياري از زنان اسرائيلي كه به اين پديده شوم روي مي آورند، تحصيلكرده و داراي مدارك دانشگاهي و حتي معلمانی هستند كه شرايط ناگوار معيشتي، آنها را ناچار به ورود به اين عرصه كرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در تحلیلی پیرامون این پدیده نوشت: برخي از اين زنان اين شغل را "شغلي شريف" مي دانند، زيرا معتقدند با اين كار مانع از فروپاشي كانون خانواده به علت انباشت بدهی ها مي شوند! نکته قابل توجه در این گزارش آن است كه زنان مورد اشاره، از طبقه متوسط جامعه اسرائيل هستند، نه طبقه فقير.
يكي از اين زنان كه 35سال دارد و معلم ، متاهل و صاحب سه فرزند است، مي گويد: "من 10 سال است كه به اين كار مشغول شده ام. زماني كه به اين كار روي آوردم، خانواده ام غرق در بدهي بود و من از ترس از دست دادن خانواده ام، با دیدن آگهی استخدام برای چنین شغلی، تن به اين كار دادم".
وي مي افزايد: همسرم از كار من اطلاع دارد و با اين پديده به عنوان يك شغل برخود مي كند و احساسش این است كه برای خانواده فداكاري مي كنم.
زن جوان 25 ساله اي نيز كه در بازار بورس كار مي كند، در اين خصوص گفت: روسپيگري را از 9سال پيش به علت مشكلات اقتصادي و با اطلاع همسرش، شروع كرده است.
يك زن داراي تحصيلات عالي نيز كه به اين حرفه روي آورده است، مي گويد: او و همسرش علاقه بسيار زیادی به هم دارند و همسرش از كارش آگاه است و كار او را تلاش براي حفظ اركان خانواده و يك "كارفرهنگي جديد" مي داند.
اما زن معلمي كه گرفتار اين پديده شوم شده است، اين اقدام را تن فروشي به خاطر خود و خانوده اش مي داند.
اين گزارش در پايان با اشاره به ساختار عجيب و غريب جامعۀ اسرائيل، آن را دنياي انحطاط اخلاقي براي حل مشكلات اقتصادي خانواده هاي اسرائيلي عنوان مي كند و افزايد: دولت ماليات ها را افزايش مي دهد و خانواده ها براي تامين اين هزينه ها به شيوه هاي عجيب و غريب روي مي آورند



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیونیست , خود فروشی , کانون , خانواده , اقتصاد , مشکلات ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
معرفی جامعه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی

                                                  از سوی وزارت اطلاعات منتشر شد

معرفی جامعه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی 
 


 

نقل قول:
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در گزارشی به معرفی جامعه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرداخته است.



بنابر این گزارش،‌آشنایی با نحوه شکل‌گیری، اقدامات، روش‌ها و تاریخچه سازمان‌های اطلاعاتی می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های ضد‌اطلاعاتی برای مقابله با اقدامات و نفوذ آنها در ارگان‌های کشور مورد استفاده قرار گیرد. از این رو شناخت سازمانهای اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی موجب اشراف اطلاعاتی مناسب در داخل کشور شده و از این طریق می توان به شیوه های مقابله با آن پرداخت.



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیونیست , اطلاعات , وزارت اطلاعات ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1391
بارکد محصولات اسرائیل !!!

 بارکد محصولات اسرائیل !!!

عزیزان ؛ میدانید اجناسی که خریداری میکنید برای چه کشور هایی هستند؟

یکی از کشورهایی که محصولاتشو نباید بخریم همان رژیم اسراییل اشغالگر مي باشد!


حالا امروز میخوام یک مطلبی را به شما نشان دهم تا براحتی بتوانید تشخیص دهید که جنس خریداری شما اسراییلی هست یا خیر!

اگر بار کد های محصول خریداری خود را مشاهده نمایید؛ ۳ رقم اول آن اگر ۷۲۹ بود ؛براحتی متوجه میشوید که این محصول اسراییل میباشد؛ به اینگونه که در تصویر مشاهده مینمایید:






:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون , بارکد , محصولات ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 23 مهر 1391
امام موسی صدر :اسرائیل شر مطلق است.

  سرگذشت فلسطين مملو از رويدادهاي ناگوار بسياري است. به گونه‌اي كه پايه و اساس نابساماني‌هاي امروز سرزمين فلسطين، به يك معنا، ريشه در ادعاهاي تاريخي آن، آن هم تاريخي به درازاي دو هزار سال پيش از ميلاد دارد.
صهيونيسم اعلام مي‌دارد كه نماينده قريب پانزده ميليون يهودي دنياي امروز است! آنان بر اين باورند كه يهوديان امروز از همان نژاد بني‌اسراييل‌ هستند كه حدود هزار و سيصد سال پيش از ميلاد مسيح وارد سرزمين فلسطين شده‌اند. همچنين بر اين رأي‌اند كه اين نسل پراكنده و دربدر، صاحب سرزمين فلسطين است و مي‌بايست در آنجا گرد هم آيند و زمينه را براي ظهور منجي عالم بشريت (ماشيح) آماده نمايند. به زعم آنان «ماشيح» در فلسطين ظهور مي‌كند و با تكيه بر قدرت يهود، دنيا را در اختيار مي‌گيرد. اكنون با نگاه به اهميت تاريخ سرزمين فلسطين، سرفصل‌هاي اصلي آن مورد اشاره قرار مي‌گيرد. بديهي است كه پرداختن به هر بند، خود، مجالي نو و دفتري تازه را خواهان است.



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون , موسی صدر ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391
تو آنان را متحد مى‏ بينى ولى دلهايشان پراكنده است

 

تو آنان را متحد مى‏ بينى ولى دلهايشان پراكنده است



بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از تاسف بار ترین جهالت هایی که این بار نه بر غیر مسلمانان بلکه بر معتقدان به قرآن عزیز سایه افکنده،نگاه غیر راهبردی و غیر استراتژیک به آیات این کتاب شریف است.

معتقدم اصولی ترین استراتژی ها و حتی تاکتیک ها در تمام موارد و علی الخصوص حوزه مطالعاتی بنده یعنی دشمن شناسی در قرآن موجود است.

و حقا که تعریف قرآن از خود با عنوان "وَ نَزَّلْنا عَلَيْكَ الْكِتابَ تِبْياناً لِكُلِّ شَيْ‏" جداً برازنده است.

هیچ گاه معنای واقعی این آیه شریف را اینگونه درک نکرده بودم که حوادث اخیر در فلسطین اشغالی آن را برایم نمایان ساخت:

لا يُقاتِلُونَكُمْ جَميعاً إِلاَّ في‏ قُرىً مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَراءِ جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَديدٌ تَحْسَبُهُمْ جَميعاً وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّى ذلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا يَعْقِلُونَ (سوره حشر آیه 14)

ترجمه: اينها (یهودیان) دسته جمعى با شما نمى‏ جنگند مگر در داخل قريه ‏هاى محكم و يا از پس ديوارها(خود را پنهان سازند). شجاعتشان بين خودشان شديد است تو آنان را متحد میبینی ولى دلهايشان پراكنده است و اين بدان جهت است كه مردمى بى‏ تعقل هستند.

گفتنی است استفاده از فعل مضارع در ادبیات عرب نشان از استمرار دارد.

می بینیم قرآن بسیار روان و صریح از این سخن می گوید که یهودیان قدرت نبرد مستقیم ندارند و خودشان را پشت دیوار های بلند مخفی می کنند. و با اینکه شما در ظاهر فکر میکنی آن ها با هم متحدند ، در واقع این طور نیست و آنها با هم اختلافات جدی دارند و دلهایشان پاره پاره است (و برای تو اینگونه وانمود می کنند که با هم مشکل و اختلافی ندارند).

شاید این آیه تفسیری دقیق از اوضاع کنونی رژیم صهیونیستی باشد.

رژیم سفاکی که داعیه نبرد دارد و داعیه اینکه پنجمین ارتش قدرتمند دنیا است ، لیکن در میدان جنگ شجاعتی از او نمی بینی که هیچ ، اگر از ترس رسوخ کرده در قلبش با خبر باشی وانمود سازی هایش را جدی نمی گیری ،در نبردی همچون جنگ 33 روزه با تعدادی کم و نیرویی اندک با نعره های حیدری به فرار وادارش می کنی.

رژیمی که از ترس نیرو های مقاومت فلسطینی و لبنانی خود را پشت دیوار های حائل مخفی کرده و حالا باید اندیشه نیل تا فرات را در درون دیوار های بلندی که دور تا دور خود کشیده است به نظاره بنشیند.





"ساخت دیوار حائل در مرز های فلسطین اشغالی و شهرک های صهیونیستی"



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون , دیوار , اقصی , مسجد ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391

 وقتی شریعتی با مقاله یک روشنفکر در باره اسرائیل غیرتی می شود


پیش نوشت: جوابیه تند دکتر شریعتی به مقاله داریوش آشوری در مجلۀ فردوسی (46/4/20) بسیار مفصل است. تنها بخشی از آن را به مناسبت ایام (روز جهانی قدس) انتخاب کرده‌ام که در آن هم موضع شریعتی درباره فلسطین و اسرائیل معلوم می‌شود و هم موضعش درباره روشنفکران خود فروخته‌ای که عقل و منطق و انسانیت و حتی ایرانیت را هم می‌فروشند تا سخنی خوشایند اربابان غربی خود بگویند و نواله ای جلوی آنها بیندازند. اگر دقت کنید می بینید تصویری که دکتر از داریوش آشوری و موضعگیریهایش به دست می دهد، چقدر شبیه برخی روشنفکران خودفروخته و وطن فروش همین روزهای ماست؛ تصادفاً !



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون , دکتر , شریعتی ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391
جشن پوریم؛ رقص یهود در هولوکاست ایرانیان + تصاویر و فیلم

 از جشن پوریم یهودیان چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 به در" نوروز و خروج از خانه ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه مشرق از پایکوبی صهیونیست ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید...

گروه گزارش های ویژه مشرق: جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.



 

نتانیاهو در جشن پوریم - 1999


:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون , یاهو ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391
جهنم حزب الله برای اسراییل|متجاوزینی که تکه بزرگشان، گوششان شد+عکس

 

جهنم حزب الله برای اسراییل/
متجاوزینی که تکه بزرگشان، گوششان شد + عکس



با انفجار مهیب چهار بمب، در همان لحظه اول جناب سرهنگ "یوسی گوراکین"، فرمانده گروه به همراه تعدادی دیگر از کماندوهای همراه در دم کشته و تعداد دیگری نیز مجروح شدند.



مشرق- 5 سپتامبر ۱۹۹۷، ساعت ۰۰:۱۰ بامداد، یک تیم ۱۶ نفره از کماندوهای دریایی ارتش اسراییل موسوم به "شیطت ۱۳" برای انجام عملیاتی که آن را "سرود سپیدار" نام گذاشته بودند، از طریق بندر صور وارد خاک لبنان شده و به روستای انصاریه می‌روند.
آنها ماموریت داشتند چند تن از فرماندهان مقاومت اسلامی را ربوده و با خود به سرزمین های اشغالی ببرند؛ ماموریتی که البته برای آنها بسیار گران تمام شد.






کروکی ورود کماندوهای اسراییل به جهنم انصاریه
۱- دریای مدیترانه ۲- گروه چهارم از نیروهای مقاومت
۳- جاده صیدا - صور ۴- گروه سوم از نیروهای مقاومت
۵- گروه اول از نیروهای مقاومت ۶- گروه دوم از نیروهای مقاومت
۷- به طرف روستای لوبیه ۸- به طرف باغ پرتقال


کماندوهای کارکشته صهیونیست هنوز سه کیلومتر از راه را طی نکرده بودند که خود را در میانه کمینی یافتند که رزمندگان حزب‌الله برای آنها تدارک دیده بودند.
سفره ای که مجاهدان حزب الله رای صهیونیستها تدارک دیدند، شامل 4 بمب قوی در مسیر آنها بود.






کروکی نبرد
۱- کماندوهای ارتش اسراییل ۲- جاده خاکی
۳- باغ لیمو ۴- باغ لوبیه
۵- مین های قدرتمند ۶- به طرف روستا (انصاریه)



با انفجار مهیب این چهار بمب، در همان لحظه اول جناب سرهنگ "یوسی گوراکین"، فرمانده گروه به همراه تعدادی دیگر از کماندوهای همراه در هم کشته و تعداد دیگری نیز مجروح شدند.




۱۲ نفر از تیم کمادویی ۱۶ نفره اسراییل که تو نبرد انصاریه به هلاکت رسیدند.
شماره۱۱، سرهنگ "یوسی گوراکین"، فرمانده گروه است



:: برچسب‌ها: اسراییل , صهیون ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391

تعداد صفحات : 9