جنايات يهود و تشابه آن با هيتلر

 

این عکسها عکسهایی است که یهودیان در دنیا منتشر کردند تا همه بدانند که هیتلر و نظامیانش با آنها چه کردند
اما آنها الان خودشان همان جنایت هارا با فلسطینیان انجام میدهند.




These pictures are the same pictures that Jewish people could get the
Sympathy of the world for what they have suffered with Hitler and his army.
But now they are doing the same crimes with the Palestinians

Please try to send
TO CLEAR THE TRUTH OF THE REAL KILLER
And cooperate to publish asmuch as possible
بهذه الصور نفسها استطاع اليهود
استعطاف العالم من ما كانو يعانون منه من هتلر
ولكنهم الان يقومون بنفس الجريمة

الرجـــــــــــاء أعــــــد ارســـــــــــالها
ولنتعاون على نشره قدر المستطاع
 



:: برچسب‌ها: جنایات , یهود , هیتلر ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : شنبه 10 تير 1391
ابزار تبلیغاتی جدید در دست فراماسون ها

 

بمب تبلیغات در جهان :

پپسی روی کره ماه

لوگوی پپسی را شامگاه 5 ژوئن در آسمان خاورمیانه روی کره ی ماه مشاهده نمایید !

به گزارش نیو نیوز بالاخره پس از مدتها شرکت پپسی توانست طرح تبلیغاتی خود برای تاباندن لوگوی پپسی بر روی کره ماه را که با مخالفت سازمان محیط زیست ملل متحد یو.اِن.ئی.پی مواجه بود را به مرحله ی اجرا برساند .

بر اساس این برنامه اولین پروژه ی آزمایشی تابش نور بر سطح کره ی ماه در تاریخ 5 ژوئن 2012 (16 خرداد 91) در منطقه خاور میانه که شرایط مناسب تری را برای انجام این کار دارا میباشد انجام خواهد شد .

زمان دقیق این پدیده ی غیرطبیعی و جالب شامگاه شانزدهم خرداد به وقت ایران در ساعت 23:30 دقیقه است که در سرتاسر ایران نیز به صورت کامل قابل رویت خواهد بود . مدت تابش احتمالا تنها حدود 15 دقیقه به طول خواهد انجامید .

در صورت موفقیت کامل پروژه ،این طرح تبلیغاتی به صورت رسمی در نقاط دیگر جهان توسط شرکت پپسی و احتمالا دیگر غول های عرصه ی تجارت جهانی اجرا خواهد


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
سوزاندن یهودیان در کوره و تهیه صابون از چربی آنها + عکس و فیلم

 

سوزاندن یهودیان در کوره و تهیه صابون از چربی آنها + عکس و فیلم


از افسانه بافی یهودیان چه می دانید؟ آیا داستان صابون یهودی را شنیده اید؟ آیا هیتلر یهودیان را در کوره ها می سوزاند و از چربی آنها صابون تهیه می کرد؟ آیا می دانید صابون یهودی زمانی یکی از اجزای اصلی داستان سرایی هولوکاست بود؟ چرا دیگر راجع به صابون انسانی چیزی نمی شنویم؟ برای رازگشایی از این سوالات با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...
مشرق- يكي از رسواترين داستانهاي مربوط به هولوكاست اين است كه آلمانها با استفاده از اجساد قربانيان خود صابون توليد مي كردند. 

هر چند دروغ بودن ادعاي مشابهي در جريان جنگ جهاني اول به نام صابون انسانی بلافاصله به اثبات رسيد ولی همان ادعا طي جنگ جهاني دوم از سوی یهودیان و صهیونیست ها احيا و مورد قبول قرار گرفت. 



صابونی که ادعا می شود نازیها از چربی یهودیان سوزانده شده ساخته اند



:: برچسب‌ها: یهودیان , سوزاندن , صابون , اسرییل ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
گوگل؛ مأمنی برای صهیونیسم

 

گوگل؛ مأمنی برای صهیونیسم



در سال 2008م.، سرگئی برین به همراه مؤسسان چند کمپانی بزرگ اینترنتی دیگر توسط سران اسراییل برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی «اورشلیم» و به مناسبت جشن شصتمین سال تأسیس رژیم اشغالگر قدس به اسراییل دعوت می‌شود.موضوع این کنفرانس بررسی آینده‌ی تکنولوژی در جهان و تأثیر آن بر جامعه‌ی یهود بود... 

 



:: برچسب‌ها: گوگل , اسرییل , ماسونی ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
واردات روش‌های مبارزه تبلیغاتی و سرکوب از اسرائیل

 

واردات روش‌های مبارزه تبلیغاتی و سرکوب از اسرائیل

ژائوپینگ در ملاقات اخیر گفت که واحد سخنگویی وزارت دفاع اسرائیل بسیار موثر و به روز عمل می‌کند به ویژه در مواقع اضطراری. با گسترش شورش‌ها در سراسر چین، در مواقع اضطراری، احتمال استقرار "هاسبارای اسرائیل" در چین افزایش می یابد و پذیرش ابزارهای تکنولوژی امنیتی اسرائیل توسط چین به معنی پاسخ به شورش‌ها به سبک اسرائیلی خواهد بود!
ملاقات ماه اکتبر بنیاهو و هیات نمایندگی روابط عمومی اسرائیل از چین منجر به ملاقات مارس 2010 ژائوپینگ و هیات نمایندگی نخست وزیر چین به اسرائیل شد. این سفر برای فراگیری تجربیات اسرائیل در طول جنگ دوم لبنان و عملیات "کاست لید" بود. این هیات همچنین از مدرسه وزارت دفاع اسرائیل و سیستم آموزش رسانه‌ای و روشهای یکپارچگی میان اظهارات و طرح‌های عملیاتی بازدید کرد.
افزایش شورش‌ها در چین و تبت، همراه با افزایش تلاش‌های اقتصادی و سیاسی چین در خارج از مرزها، باعث افزایش توجهات رسانه‌ای به حقوق جمعی و شرایط کارگران، ایغورها و تبتی‌ها شده است. علاوه برآن بحران‌های تاریخی رایج، چین را به یک کشور ضعیف در زمینه آزادی‌های مدنی تبدیل کرده است. مطالعات چین در مورد "هاسبارای" اسرائیل، چین را از نظر ایدئولوژیکی با تلاش‌های مداوم ثبات ساز عجین کرده است.
این مقاله همچنین متذکر می‌شود که اگرچه تمرکز آموزش‌ها بر ارائه ابزارهای لازم به پلیس چین برای مقابله با تروریست‌ها بود اما آنها همچنین چگونگی مقابله با اعتراضات مدنی را نیز یاد گرفتند. هزاران هزار فلسطینی معترض، شبه نظامیان، آشوب‌ها و نافرمانی‌های مدنی اسرائیل را به یک دولت با تجربه و بیرحم در زمینه مقابله با شورش‌ها تبدیل کرده است.



:: برچسب‌ها: اسراییل ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 5 تير 1391
آیا کرفور یک شرکت صهیونیستی است؟(هایپر استار)

 

آیا کرفور یک شرکت صهیونیستی است؟



با یک جستجوی ساده در اینترنت، در خصوص فروشگاه های "کرفور" اطلاعاتی به دست می آید، 
که قابل تامل است.
شرکتی که گرچه با نام اماراتی یا فرانسوی مشغول فعالیت است، اما اطلاعات به دست آمده، حکایت از صهیونیستی بودن این شرکت دارد. شرکتی که با تغییر نام و با هدف از بین بردن حساسیت ها، به صورت موزیانه در ایران، مشغول فعالیت است
.
در این خصوص هم سایت های ضد انقلاب و هم انقلابی به این مسئله اذعان دارند، که به چند نمونه از آن اشاره می شود
:


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391
شكنجه غير يهوديان برگرفته از احكام ديني يهود +عكس

 

شكنجه غير يهوديان برگرفته از احكام ديني يهود + عكس 



درباره شكنجه چه مي دانيد؟ چه رابطه‌اي ميان يهود و شكنجه وجود دارد؟ چرا اكثر شكنجه‌گران گوانتانامو يهودي هستند؟ آيا دين يهود براي شكنجه غير يهوديان منعي دارد؟ آيا از شكنجه و قتل كودكان و اطفال در آيين يهود خبر داريد؟ براي روشن شدن سوالات فوق با گزارش ويژه مشرق همراه شويد.


به گزارش مشرق، چندي است كه در رسانه‌ها اخبار گوناگوني از شكنجه اسراي فلسطيني و لبناني و مسلمان توسط شنكجه‌گران يهودي در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي به چشم مي خورد.
فارغ از برسي مصاديق شكنجه كه توسط افراد آزاده شده و يا رسانه‌ها منتشر شده است، رد پاي يهود و صهيونيزم در موضوعات مختلف شكنجه اعم از فروش وسايل شكنجه گري، آموزش شكنجه گران و حتي قرار گرفتن در جايگاه شكنجه گر از موضوعاتي است كه نياز به بررسي بيشتري دارد[1].


تاريخچه شكنجه در جهان 
شكنجه در قرون وسطي و حتي قبل از آن يعني در يونان باستان، روشي براي اقرار گرفتن از بردگان، همجنس‌بازان، فاسدين اخلاقي و غير مذهبي‌ها بوده است به نحوي كه تا شخص اقرار به گناه نمي‌كرده است حاضر به قطع شكنجه وي نبودند و تا حد مرگ شخص متهم را شكنجه‌ مي دادند[2].



:: برچسب‌ها: شکنجه , یهود ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391
تقاضای تحریم المپیک صهیونیستی-فراماسونی 2012 لندن

 

تقاضای تحریم المپیک صهیونیستی-فراماسونی 2012 لندن


حلول سال91هجری شمسی سال تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به امید تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) فاطمه (س) و طول عمر مقام عظمای ولایت به خوانندگان و مخاطبان بزرگوار تبریک و تهنیت عرض می کنم.حقیقتا با توجه به محدودیت های موجود که به موجب قانون ملزم به رعایت آنم مطالب وبلاگم سال گذشته بسیار کم و محدود بودند. اما از حمایت شما عزیزان که با ملاحظه مرتب و گاه و بیگاه این وبلاگ ، ما را شرمنده ساختید ممنون و متشکرم.بالاخره همین حمایت ها و محبت ها بود که چراغ وبلاگ منتظران شهادت را روشن نگاه داشت.

اما در آستانه سال جدید با اشاره به نکته ای، مطلب مهمی را در خصوص المپیک صهیونیستی- ماسونی 2012 لندن خواهم نوشت که چون قبل از آن قصد قربت کرده ام و نیز مدتهاست بر روی آن متمرکزم امیدوارم اثرمندی معنوی خود را داشته باشد.هرچند که مامور به ادای تکلیف و وظیفه ایم نه نتیجه.

حدود سه یا چهار ماه پیش که در خدمت یکی از اساتید برجسته دانشگاه و مدیران با سابقه کشور بودم ، ایشان با طرح برخی از مباحث آخرالزمانی به نگرانی خود اشاره کردند که چرا علیرغم حضور تمام قد صهیونیسم جهانی در المپیک 2012 نسبت به آن واکنشی در خور، صورت نگرفته است.از نگاه ایشان دولت ومجلس وقوه قضائیه باید با تمام وجود در دو حوزه تحریم المپیک توسط کشورمان و تحت فشار قرار دادن دیگر کشورها مخصوصا کشورهای اسلامی برای عدم شرکت در این المپیک شوم وارد می شدند که متاسفانه حرکتی شایسته را شاهد نبوده ایم.

به ایشان با تایید گفتارو دغدغه شان توضیح دادم که از حدود دو سال پیش در جریان موضوع بودم و فکر می کردم دولت آقای احمدی نژاد بالاخره با آن سابقه ضد صهیونیستی خودش اقدامی قوی و ماندگار در تاریخ می نماید، اما نشد که نشد.حقیقتا تا قبل از رویت غیرتمندی یک استاد دانشگاه گاه و بی گاه که به خبر المپیک صهیونیستی – ماسونی 2012 لندن بر می خوردم فقط آه می کشیدم و در دلم با لعنت بر صهیونیست های خون آشام غصه می خوردم که برد حرکتم محدود می باشد و توانمند نیستم. اما بعد از استماع سخنان وی و تاکید ایشان بر حرکتی در خور و شایست? این توطئه، اکنون پس از مدتها بررسی و درک اهمیت موضوع تصمیم گرفتم با توضیحات ذیل در انتها درخواستی را مطرح کنم تا به قصد قربت مسئولیت شرعی و دینی و اسلامی و ایرانی خود را به انجام رسانده و به نتیجه آن فکر نکنم.طبعا اگر صلاح حضرت حق جل و علا و دعای خیر امام زمان (عج) چاشنی کارمان باشد رونق لازم ایجاد خواهد شد و در غیر این صورت نیز اگر روزی شهدایمان از انجام مسئولیت هایمان پس از آنها سوال کنند کمتر شرمنده خواهیم بود.




ظاهرا پس از تصویب برگزاری المپیک 2012 در لندن و در سال 2007 از سوی کمیته برگزاری مسابقات طراحی لوگو و آرم این دوره از مسابقات به شرکت صهیونیستی به نام وولف اولینز سپرده شد که با پرداخت چهارصد هزار پوند !! آرم مربوطه طراحی و نماد زیون یا Zion =صهیون به شکلی دو گانه طراحی شد که با بررسی دقیقتر کاملا خیانت پنهان در آرم مشخص گردید.جالب توجه آنکه اولین اعتراضات به این طراحی در انگلستان و توسط گروه های مختلف روشنفکر یا ناسیونالیست طرح و بیان شد.حال آنکه انتظار می رفت جرقه اعتراضات در جهان اسلام و مخصوصا در ایران اسلامی روشن شود.البته با تحلیلی دیگر می توان از وقوع اعتراضات پردامنه در مرکز فراماسونری جهان به طراحی آرم تماما صهیونستی – فراماسونری المپیک لندن خوشحال شد.چرا که معلوم می شود آنچه که در پیشگویی های احادیث و روایات در خصوص فراگیری مقابله با یهودیت افراطی و آدمکشی در سراسر جهان در دوران نزدیک به ظهور منجی عالم بشریت مطرح شده بود در حال شکل گیری کامل می باشد.

علی ایحال پس از این اعتراضات بود که در کشورمان ایران نیز آرام آرام ابعاد موضوع طرح و در نهایت به اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک به کمیته بین المللی المپیک و نیز شورای برگزاری المپیک لندن منجر شد!! این همه در حالی است که از قبل هم معلوم بود آرم طراحی شده با پشتوانه و همراهی جدی صهیونیسم بین المللی و حمایت بی چون و چرای انگلیس و اروپا و آمریکا و حامیان فراماسونری جهانی از آن صورت گرفته و سیاسی ترین المپیک تاریخ برگزاری این مسابقات را رقم زده است.

حقیقتا با طراحی و اعلام رسمی شکل دو عروسک نماد برگزاری مسابقات که با یک چشم تعبیه شده در صورت، نمایانگرعلامت تک چشم فراماسونری می باشد معلوم شد که ابعاد طراحی آرم المپیک 2012 لندن از یک تفکر فردی صهیونیستی فراتر رفته و لندن نیز به عنوان پایتخت و زیر بنای موجودیت فراماسونری در جهان سلطه، اکنون نماد دوستی ملت ها،که قرار بود در برگزاری مسابقات المپیک تجلی یابد را به نماد دشمنی صهیونیست ها با تمام ملت های آزاده تبدیل و بر آن پا می فشارد.

در ذهن بنده اینگونه است که دولت دکتر احمدی نژاد به عنوان صهیونیست ستیزترین دولت پس از انقلاب و دولتی که خود را زمینه ساز ظهور حضرت موعود (عج) می داند باید با صهیونیستی ترین المپیک تاریخ مبارزه جدی نماید و با تحریم آن گامی بزرگ و فریادی رسا در مبارزه با یهودیت افراطی بردارد تا زمینه لازم برای جدال بزرگ اسلام به رهبری حضرت حجت ابن الحسن (عج) با سردمداران صهیونیست برای آزادسازی قدس شریف به محوریت سپاه سید خراسانی فراهم و باقیات الصالحاتی مفید برای خودشان باقی گذارند.همچنین مجلس هشتم هم تادیرنشده بجای پرداختن به اینکه چرارئیس جمهوروزیرخارجه رادرسنگال عزل کردمیتواندباطرحی دوفوریتی وتصویب آن دولت را(که ممکن است معذوراتی داشته باشد)موظف به تحریم المپیک 2012نماید.گرچه وقت بسیار کم است و زمان برگزاری مسابقات المپیک نزدیک، اما از آنجا که هرگونه شرکت در این مسابقات به خصوص از سوی ایران اسلامی که الگو و ام القرای جهان اسلام و منشاء بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و مقدمه ساز ظهور منجی بشریت حضرت مهدی فاطمه (عج) به معنی روشنِ تایید پشت پرده و پلید این مسابقات تلقی و باعث سوء استفاده و قهقهه مستانه صهیونیسم و فراماسونری بین المللی و غصه و اندوه مسلمانان و آزادگان جهان خواهد شد، امید جدی و هدفمند داریم که به زودی تحریم مسابقات 2012 لندن به علت سیاسی بودن اهداف آن و نیز مذهب ستیزی و نژادپرستی نهفته در این اهداف را از سوی دولت جمهوری اسلامی شاهد باشیم.به یقین ما اهدافی بیش از آنچه که در دیگر المپیک های برگزار شده به دست آوردیم( تنها در حد چند مدال طلا و نقره و برنز )کسب نمی کنیم. اما زشتی ها و ضربه خوردن آرمانها و اهداف و شان اسلامی ایران عزیز و حاکمیت آن در صورت شرکت در آن به مراتب بیشتر و باعث خشم الهی و ناخشنودی امام زمان (عج) و شهدا و صلحا خواهد بود.



:: برچسب‌ها: صهیونیسم , المپیک , 2012 , تحریم , ماسون ,
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
آشنایی با دالایی لاما؛ عارف سازمان سیا + عکس و فیلم

 

آشنایی با دالایی لاما؛ عارف سازمان سیا + عکس و فیلم

 

از رهبر در تبعید تبت چه می‌دانید؟ آیا وی فردی مستقل است که سعی در ترویج صلح دارد؟ روابط وی و سازمان‌های جاسوسی آمریکا تا چه حدی بوده‌اند؟ آیا عرفان بودایی دالایی لاما انسان را به سوی فهم حقیقی از جهان سوق می‌دهد؟ برای رازگشایی از این سؤالات با گزارش مشرق همراه شوید...


به گزارش مشرق، معمولا روزنامه‌نگاران غربی به ندرت دالایی لاما را به چالش می‌کشند. وی تصویری خندان و فعال از خود به نمایش گذارده است. برای آنهایی که تبسمی ملیح و عبارات قصار ظریف را جایگزینی برای پاسخ‌هایی عینی برای سؤالات می‌دانند، اکثر مطالب منتشر شده توسط وی به مانند نسیمی ملایم است که هیچ نقدی را در مورد وی برنمی‌انگیزد. اما وی نه یک رهبر مذهبی حامی صلح بلکه مردی است که خواهان اعطای استقلال به میلیون‌ها طرفدار خود است که هم‌اکنون شهروند چین محسوب می‌شوند. وی در حال تبلیغ نوع جدیدی از عرفان بودایی است که حامیان زیادی نیز در میان اصحاب رسانه‌های غول‌آسای غربی یافته است. بنابراین چرا نباید وی را نیز به مانند یک رهبر سیاسی و همچنین یک مروج نوعی از ایدئولوژی جدید جهانی مورد نقد و بررسی قرار نداد. در گزارش حاضر سعی شده است تا برخی از حقایق مرتبط با دالایی لاما که در ورای عبای مقدس‌نمای وی پنهان شده‌اند مورد ارزیابی قرار گیرند. 





:: برچسب‌ها: صهیونیسم , لاما , سازمان سیا ,
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
راشل کوری: مامان! من هنوزم دوس دارم برقصم

 

توصیه میکنم حتما مطالعه بفرمایید:

راشل کوری: مامان! من هنوزم دوس دارم برقصم + گزارش جامع فیلم و تصاویر


در ۲۵ اسفد، سالگرد شهادت خانم راشل کوری، آیا کسی هست که از عظمت وی یاد کند؟ برایش بورس تحصیلی تعریف کند، خیابان یا میدانی را به نامش متبرک کند، به فکر ساختن مستندی باشد، در جلوی صدا و سیما به خاطر سانسور وی، تجمعی بکند یا ...؟ 



:: برچسب‌ها: راشل کوری ,
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 27 فروردين 1391

تعداد صفحات : 9