ساختمان های فراماسون های تهران در کدام خیابان ها است؟

 

چند عضو شورای شهر مشکل تهران را در نمادهای فراماسونی یافته و می‌گویند که جلوگیری از اشاعه نمادهای فراماسونری در شهر تهران فراموش شده است. اگرچه این اعتقاد همه اعضای شورا نیست اما چند عضو شاخص از جمله چمران و بیادی آن را تایید می‌کنند. 

به اعتقاد آنها ساختمان‌هایی در برخی خیابان‌های شهر در انظار عمومی نمادهای فراماسونری را به نمایش می‌گذارند، از جمله برج موسسه مالی اعتباری قوامین در میدان آرژانتین، کلاه فرنگی‌های جسته و گریخته در شهر و برخی ساختمان‌ها در خیابان‌های آفریقا، وزرا و قائم‌مقام فراهانی. آنچه به‌عنوان نماد فراماسونری خوانده می‌شود، اشکالی هرمی یا به عبارتی چشم جهان‌بین است که در بالاترین نقطه ساختمان‌ها یا بدنه آنها قرار می‌گیرد. 
به دنبال همین واکنش‌ها هم بود که شوشتری، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد به‌زودی قرار است گزارشی در صحن علنی شورا بخواند که فهرست بالغ بر صد ساختمان برجسته شهر در آن قرار دارد که نماد فراماسونری در دل خود دارند. او حتی در حاشیه جلسه روز گذشته شورای شهر تهران کنایه‌ای هم نثار ساختمان معرف میدان بهارستان کرد: «یک ساختمان آشنا پشت میدان بهارستان می‌شناسم. نمی‌دانم شما هم دیده‌اید یا نه.»شناسایی نمادهای فراماسونری در شهر یک پروژه است؛ پروژه‌ای دانشگاهی که به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران برای ساماندهی نمادهای شهر انجام می‌شود و هرگز به معنای عقب‌نشینی شهرداری در قبال فشارهای بیرونی نیست. همان اعمال فشارهایی که گفته می‌شد ماه پیش باعث شد نماد شش پروژه 300‌میلیونی میدان انقلاب که شایبه فراماسونری داشت، تخریب شود. سید محمدجواد شوشتری از شناسایی نشانه‌هایی که در فرهنگ کشور مذموم هستند، به‌عنوان یک پروژه دانشگاهی خبر داد: «نتایج این پژوهش به‌عنوان یک دستورالعمل قرار است به شهرداری‌های مناطق ابلاغ شود تا در آینده که قرار است ساختمانی ساخته شود، حواس‌شان باشد از این نمادها و شکل‌ها استفاده نکنند. 
خیابان قائم‌مقام و وزرا پر شده از این نمادها، آنگاه به میدان انقلاب که خودمان هم قبول کردیم که نماد فراماسونری نداشت، حمله و در نهایت آن را تخریب می‌کنیم. زمانی‌که ما ساختمان واقع در میدان آرژانتین را محکوم کردیم، بانک قوامین آن را خرید، ولی آقایان به‌جای آنکه آن را اصلاح کنند، بیشتر چراغانی کردند تا دید بیشتری داشته باشد



:: برچسب‌ها: ساختمان , تهران , فراماسونی ,
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : یک شنبه 25 دی 1390
تضادهای درونی اسرائیل

 



 
تضادهای درونی اسرائیل


اگرچه اسراییل خود را مانند یک کشور به سازمان ملل تحمیل کرد اما فارغ از پرداختن به عدم مشروعیت این رژیم، اسراییل را نمی‌توان دارنده‌ی مؤلفه‌هایی دانست که بر یک واحد سرزمینی به نام کشور اعمال می‌شود چرا که اکثریت آن را مهاجرانی تشکیل می‌دهند که مدعی هستند ۲۵۰۰ سال پیش اجدادشان در این سرزمین زندگی می‌کرده‌اند. ادعای مالکیت نسبت به سرزمینی که اجداد آن‌ها در چند هزار سال پیش در آن می‌زیسته‌اند، مضحک و بی‌معنا است و اگر این قاعده را به تمام جهان تعمیم دهیم، باید شاهد یک جنگ جهانی تمام عیار باشیم که تا کشته شدن آخرین بشر ادامه خواهد یافت.



:: برچسب‌ها: تضاد , اسراییل , ماسونی ,
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : جمعه 23 دی 1390
شناخت مسیحیان صهیونیست (اوانجلیست)

 

مقاله ای درباره شناخت مسیحیان صهیونیست (اوانجلیست)

 

پیروان کلیسای انجیلی آمریکا که پیروان آن حدود یک چهارم جمعیت آمریکا(۷۰ ملیون نفر) را شامل می شوند و تعدادشان رو به رشد است، مهم ترین خاستگاه نظری راست گرایان مسیحی است. هسته مرکزی پیروان این فرقه، مطلق گرا و معتقد به نبرد دائم بین خیر و شرّ هستند. «بازگشت دوم حضرت مسیح» در «آخر الزمان» بعد از طی مراحلی که نهایت آن به «جنگ و ویرانی بزرگ» ختم می شود، از جمله مبانی اعتقادی این جریان است.

بر مبنای چنین اعتقاداتی حضرت مسیح روزی به زمین برخواهد گشت و برای هزار سال حکومت خواهد کرد. و اقدامات او طی هفت مرحله(۱)صورت می گیرد. اکنون مرحله ششم، یا مرحله کلیسا، است و مرحله بعد، «آخر الزمان»(۲) خوانده می شود که طی آن حضرت مسیح به سوی زمین رو می کند و مؤمنان مسیحی را حیات دوباره می بخشد. سپس «ضد مسیح»(۳) در زمین ظاهر خواهد شد و خود را به دروغ منجی یهودیان خواهد خواند. برخی معتقدند که آنچه که موجب باور برخی به او می شود این است که او قادر به اعاده صلحی ظاهری در خاورمیانه خواهد شد. حکومت ضد مسیح، هفت سال به طول می انجامد و دوره «رنج یا آزمایش بزرگ»(۴) خوانده خواهد شد.(۵)



:: برچسب‌ها: اوانجلیست , مقاله , صهیونیسم , ماسونی , شیطان پرستی ,
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 20 دی 1390
نگاهي اجمالي به ردپاي فراماسونري در هنر

 

نگاهي اجمالي به ردپاي فراماسونري در هنر

مترجم: محبوبه غريبي
در ابعاد مختلف هنر مي توان ردپاي فراماسونري را مشاهده كرد. فراماسونرها از طريق اعطاي بورسيه هاي تحصيلي و كمك هاي مختلف به حمايت از هنرمندان پرداخته اند و بسياري از لژهاي فراماسونري آثار هنري زيبايي را خلق يا هزينه توليد آنها را پرداخت كرده اند. به علاوه بسياري از نويسندگان، هنرمندان و معماران خود فراماسون بوده اند و وابستگي آنها به اين جريان بر آثار توليدي آنها تاثيرگذار بوده است. در ادامه به برخي از حوزه هاي هنري مورد علاقه جريان فراماسونري مي پردازيم.
معماري ماسوني
تاريخ دانان مدعي هستند كه معماري ماسوني همه چيز را (از لژها گرفته تا باغها و ساختمان هاي قديمي) تحت تأثير خود قرار داده است. حتي برخي بر اين باورند كه شهر واشنگتن بر مبناي نشانه ها و سمبل هاي فراماسونري ساخته و طراحي شده است. با اين حال، تاريخ دانان و محققان در رابطه با رويكرد معماري ماسوني ديدگاه هاي مختلفي دارند. اكثر اين افراد در اين خصوص توافق نظر دارند كه ويژگي اصلي معماري ماسوني استفاده از نمادها و نشانه هاي خاص از قبيل پرگار و سه شاخه رز به عنوان نماد كامل مي باشد.
شكل گيري معماري ماسوني در ايالات متحده آمريكا به قبل از تأسيس اين كشور برمي گردد. اكثر بنيان گذاران آمريكا خود فراماسونر بوده اند. در نتيجه اجزا و عناصر معماري ماسوني و نمادهاي رازآلود آن بر در و ديوار بسياري از ساختمان هاي تاريخي اين كشور به چشم مي خورد.
موسيقي ماسوني
بسياري از لژها اقدام به توليد اشعار و آهنگ هايي براي سرگرم نمودن اعضا و در عين حال مراسم ويژه از جمله آئين هاي مخفي خود نموده اند. در حقيقت، در طول سال هاي متمادي، لژها اركستر، ارك نواز يا گروه كر مخصوص به خود داشته اند. بسياري از قطعات نواخته شده پيانو يا قطعات اركسترالي كه توسط فراماسونرها و يا به سفارش آنها توليد شده، بدون كلام بوده اند، اما در توليد و ساخت آنها از نمادهاي مختلف فراماسونري بهره گرفته شده است. بسياري از اين قطعات موسيقايي براي استفاده توسط لژها ساخته شده اند؛ گرچه برخي از آنها در اختيار عمومي نيز قرار گرفته اند. برخي لژها حتي گروه هاي اپراي مخصوص به خود داشته اند.
ادبيات ماسوني
فراماسونري به اشكال مختلف، از اشاره مبهم به دايره و پرگار گرفته تا تشريح صريح آئين ها ماسوني، به حوزه ادبيات ورود كرده است. بسياري از نويسندگان مشهور در آثار ادبي خود از دستورات فراماسونري يا مشابه آن استفاده كرده اند. براي مثال، چارلز ديكنز در آثار مختلف خود به طور گسترده به ابعادي از فراماسونري اشاره كرده است. وي در رمان خود با عنوان «Barnaby Rudge» نگاهي دقيق به مراسم انجمن موسوم به «Prentice Knights» داشته است. وي در داستان ديگري با عنوان «شام عمومي» مهماني برگزار شده توسط «مؤسسه خيريه دوستان يتيمان فقير» را به تفصيل شرح مي دهد؛ مؤسسه اي كه متعلق به فراماسونرهاست.
سرآرتور كونان دويل كه به خاطر مجموعه داستان هاي شرلوك هلمز خود معروف شده است، خود يك فراماسونر بود و گاهي در آثار خود اشاراتي را به اين فرقه داشته است. مارك تواين نيز عضو لژ شماره 79 ستاره قطبي در سنت لوئيس ميسوري بود. وي در سال 1861 به رتبه سوم نائل آمد و در سال 1867 پس از اينكه مدتي به علت عدم پرداخت حق عضويت معلق شده بود، مجدداً به عضويت لژ درآمد.
«رمز داوينچي» اثر دن براون كه رماني بسيار پرفروش است، اشارات بسياري به فراماسونرها و انجمن هاي برادري مخفي دارد. كتاب اين گونه القا مي كند كه پدربزرگ نقش اصلي داستان يك فراماسونر ارشد و كليساي راسلين چاپل يك معبد فراماسونري است.
سينماي ماسوني
هاليوود در بسياري از فيلم هاي خود از نمادهاي ماسوني و موضوعات مرتبط با فراماسونري استفاده كرده است. در بسياري از موارد نمادهاي فراماسونري به نمايش يك صحنه بدون توضيحات جانبي محدود مي شود. با اين حال، در برخي فيلم ها، فراماسونري طرح وسيع تري دارد. براي مثال در فيلم «آيا شما فراماسونر هستيد؟» كه در سال 1915 توليد شد، دو فرد غيرفراماسونر مي كوشند تا مردم را در مورد فراماسونر بودن خود قانع كنند. اين فيلم براساس نمايشنامه اي از داي لوگن برودر ساخته شد كه خود نيز نمايشي پرفروش بود. نسخه فيلمي اين نمايشنامه نيز در سال 1934 توليد شد.
در فيلم توليدي به سال 2003 با نام ماهي بزرگ، يكي از شخصيت هاي فيلم كليد شهر را در اختيار گرفته و در زمان ترك شهر از مقابل ديدگان برخي افراد سان مي بيند. اين افراد شامل شش شراينر(1) هستند. در فيلم ديگري كه در سال 1916 توليد شد، بابي بامپز قصد عضويت در يك لژ را مي كند. وي دوست خود را فريب مي دهد و پس از آنكه دوست بابي جان او را نجات مي دهد، هر دو تصميم مي گيرند كه به عضويت لژ درآيند.
هنر ماسوني
بسياري از هنرمندان از نمادهاي ماسوني در آثار خود استفاده كرده و مي كنند. از اين جمله مي توان به برخي آثار ويليام بليك شامل «ايام باستان» و «نيوتون»، اثر لي اسكار لوري با نام «خرد»، آثار آلبرش دورر با نام هاي «ستاره شناس» و «ماليخوليا» و بسياري موارد ديگر اشاره كرد كه در همه آنها پرگار به عنوان نمادي از فراماسونري به چشم مي خورد. علاوه بر نويسندگاني كه گاه در آثار خود به نمادهاي ماسوني اشاره مي كنند، نويسندگاني به چشم مي خورند كه خود فراماسونر هستند. براي مثال، نويسنده روسي، مارك شاگال در سال 1912 به عضويت فرقه فراماسونري درآمد.
حضور فرقه فراماسونري در ادب و هنر به موارد اشاره شده محدود نمي شود. اما مطلب حاضر اشاره اي كوچك به بهره برداري اين فرقه مخوف در حوزه ادب و هنر است.



:: برچسب‌ها: ماسونی , هنر , نگاه اجمالی , شیطان پرستی ,
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : سه شنبه 6 دی 1390
افشای ماهیت وهابیت در گفت و گو با عصام العماد (وهابی ای که به مذهب تشیع گرویده است)

با سلام
سخنان افشاگرانه دکتر عصام العماد که خود زماني از وهابيون و شاگرد مفتي اعظم وهابيت،بن باز بوده و حتي در مخالفت با شيعه کتبي را هم به رشته تحرير درآورده ولي به لطف اهل بيت(ع) راه نور را يافت و از ظلمت وهابيت نجات يافت و با مناظرات و کتب بسيار در راه افشا کردن چهره واقعي فرقه ظاله وهابيت کوشش مينمايد.


دكتر عصام العماد، شيعه‌شناس، متخصص در علم رجال و حديث و تاريخ، مدرس مجمع جهاني اهل بیت علیهم السلام و فارغ‌التحصيل دانشگاه‌هاي مذاهب عربستان سعودي است. وي که خود زماني پيرو وهابيت بوده و به مذهب تشيع گرويده است، در گفت‌وگوي تفصيلي به تشريح شكل‌گيري فرقه وهابيت و افشاي ماهيت آن پرداخته است.



:: برچسب‌ها: وهابیت , شیعه ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 28 آذر 1390
تاریخچه وهابیت و عکس هایی و نوشته هایی از جنایات انان.


:: برچسب‌ها: تاریخچه , وهابیت , جنایات ,
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 28 آذر 1390
آرایش آخرالزمانی در سینمای غرب

سینمای غرب در دهه 80 هیولا محور شد. آغاز دهه 80 سالهای پایان جنگ سرد بود و محو شدن تدریجی رقیب سنتی ، یعنی شوروی سابق و اردوگاه به اصطلاح کمونیسم. و حالا دشمنی دیگر برای استعمار و امپریالیسم ، سر از سایه هزار ساله اش به درآورده بود.
امپریالیسم آمریکا پس از عقب نشینی در ویتنام ، اواخر دهه 70 شکست سنگینی را در ایران و نیکاراگوئه تحمل کرد که در تاریخ خود سابقه ای از آن نمی یافت. از این رو برای مقابله فرهنگی – هنری با پدیده های غول آسایی که هیمنه امپریالیستی اش را شکسته بودند ، رو به هیولاها آورد تا با نمایش آنها ، مردم آمریکا و دیگر سرزمین ها را از مخالفان سلطه طلبی اش بترساند. در واقع به قولی سینمای غرب در دهه 80 هیولا محور شد. آغاز دهه 80 سالهای پایان جنگ سرد بود و محو شدن تدریجی رقیب سنتی ، یعنی شوروی سابق و اردوگاه به اصطلاح کمونیسم. و حالا دشمنی دیگر برای استعمار و امپریالیسم ، سر از سایه هزار ساله اش به درآورده بود. از همین رو در فیلم های دهه 80 هالیوود هیولاهای متعددی را می بینیم که سر از تخم بیرون می آورند؛ از دایناسورهای اسپیلبرگ در "پارک ژوراسیک" گرفته تا چهار گانه "بیگانه" و تا دو گانه "predator" که هیولاهای باستان از تخم درمی آیند.
در واقع بعد از سقوط شوروی ، سمت دوربین هالیوود ، جهان اسلام را نشانه رفت . حالا دیگر ساموئل هانتیگتون نبرد نهایی غرب با اسلام را تحت عنوان "جنگ مابین تمدن ها" تئوریزه می کرد. جنایتکاران و تروریست هایی که همواره در فیلم های جیمزباند و مت هلم و امثال آن وابسته به شرق بودند ، حالا دیگر مسلمان شده بودند و ملیت عرب داشتند ، در فیلم هایی مانند :"دروغ های حقیقی" جیمز کامرون ، "تصمیم عملی" و "دلتا فورس" و ...که تروریست های مسلمان قصد دارند با سلاح اتمی ، آمریکا را نابود کنند!! یعنی هیولاهای دهه 80 ، شکل و شمایل انسانی می یابند.
اما پس از آغاز هزاره جدید ، سینمای غرب زبان و لحن بیانی دیگری یافته است. در واقع هالیوود آرایش دخانی به مفهوم ماورایی و آخرالزمانی گرفته تا ذهن بشر را برای انتظار نبرد سهمگین آخرالزمان و یا همان "آرماگدون" آماده نمایند.
 

 

همچنین در هفته های اخیر فیلم های متعددی به اکران سینماهای جهان در آمده اند که یا همان لحن آخرالزمانی را دارا هستندو یا مخاطبانشان را از موجودات و پدیده های موهومی، می ترسانند.
 


 

فیلم هایی مانند : "" Beowulf ، "666 ، جانور " ، "شب زامبی 2" ، "شیطان ساکن: انقراض" ، "Cult" ، "غیر مقدس" ، "کیفرهای گناه" ، "برآمدن" ، "درو کردن" ، ""28 هفته بعد" ، "Transformers" ، "Gryphon" و... همگی درباره وضعیت آخرالزمان ، منجی و یا موجودات شریری هستند که می خواهند جهان را به تسخیر خود درآورند و انسان ها را نابود سازند.
 


می توان از این مجمل ، حدیث مفصل خواند و به دنبالش به مسئولیت شیعه بودن خود فکر کنیم و به نظر می‌رسد بیش از همه بایستی به قیام حضرت مهدی موعود (عج) پرداخت . بایستی شرایط آن قیام و نشانه‌های ظهور و شخصیت این منجی عالم بشریت را با زبان سینما و بر پرده عریض هنر هفتم ، به دنیا شناساند تا بسیاری از آزادیخواهان و فرهیختگان دنیا که هنوز با امام عصر (عج) و قیام و آرمان های ایشان آشنایی ندارند نسبت به وجود مبارک این موعود تاریخ بشر آگاه شوند که انشاالله در ظهور آن حضرت تعجیل شود.




:: برچسب‌ها: آخرالزمان , امام زمان , سینما , غرب , هالیوود ,
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 28 آذر 1390
پروتکل های رهبران یهود برای تسخیر جهان

مقدمه


درباره پروتكلهاى دانشوران ارشد يهود كه متن آن در همين شماره از نظرتان مى‏گذرد، توضيحات زير ضرورى است:

1- واژه « پروتكل » معانى مختلفى دارد ازجمله: پيش‏نويس قرارداد، معاهده و يا سند رسمى كه بين دو يا چند دولت امضاء مى‏شود اما در اينجا به مفهوم تصميمات و فرمولهايى است كه از سوى جمعى از متفكران، استراتژيست‏ها و خاخامهاى يهودى به منظور تسخير عالم طراحى شده است.

به نوشته محقق برجسته و مبارز فلسطينى، عويج نويهض،« پروتكلها برنامه‏اى است كه سرمايه ‏داران و اقتصاددانان [و متفكران و علماى] يهود براى ويران كردن بناى مسيحيت، قلمرو پاپ و دست آخر اسلام، آن را تنظيم كرده ‏اند. يهوديان صهيونيست معتقدند كه بعد از اين ويرانى كه به گفته اصحاب پروتكلها طى صد سال انجام خواهد شد آنها بر جهان استيلا خواهند يافت و سلطنتى يهودى - داودى برقرار خواهند كرد كه با تدابير و امكانات خود به يهوديان با آن كه اقليتى ناچيز هستند امكان خواهد داد تابر تمام جهان مستبدانه حكومت كنند و هيچ دينى، نه مسيحيت و نه اسلام، در كنار آيين يهودى - داودى باقى نخواهد ماند»

2- متن پروتكلها به منظور قرائت در چند جلسه كنفرانس براى بحث و تصميم‏گيرى و تاييد نهايى آماده شده بود كه پليس مخفى تزار روس به كنفرانس مزبور كه به رياست تئودرهرتزل در شهر بال سوئيس برگزار شده بود( سال 1897 ميلادى هجوم آورد و اوراق آنها را به تاراج برد.

3- پروتكلها در سال 1905 ميلادى توسط نويسنده‏اى روسى به نام سرگئى نيلوس( از روحانيون و علماى مسيحى( از زبان عبرى )و يا فرانسوى) به زبان روسى ترجمه شد و در سال 1906 وارد كتابخانه بريتيش ميوزيوم لندن شد.

4- ويكتورمارسدن، روزنامه ‏نگار بريتانيايى كه همزمان با انقلاب بلشويكى براى روزنامه انگليسى مورنينگ پست در روسيه كار مى‏كرد، اين پروتكلها را در سال 1917 به زبان انگليسى ترجمه كرد.

5- هنرى فورد (بنيانگذار شركت اتومبيل‏سازى فورد آمريكا) پروتكلها را در سال 1920 به صورت سلسله مقالاتى در روزنامه‏اى كه به خود او تعلق داشت، به چاپ رساند. هدف او اين بود كه ملت آمريكا را از خطر شكل‏گيرى امپراتورى يهود در اين كشور آگاه سازد. فورد، پروتكلهاى دانشوران صهيون را برنامه اصلى يهود براى تسلط بر جهان مى‏دانست و هشدار داد كه يهود به حكومت آمريكا اكتفا نكرده و درصدد برپايى حكومت جهانى است.

هنرى فورد در گفتگويى كه در روز هفدهم فوريه 1921 در « نيويورك ورلد» به چاپ رسيد، دعوى خود را عليه « پروتكلهاى صهيون» چنين بيان كرد:« تنها نكته ‏اى كه علاقمندم درباره پروتكلها بگويم اين است كه آنها با آنچه درحال وقوع است، تطبيق مى‏كنند. از طرح پروتكلها شانزده سال مى‏گذرد و آنها تاكنون با شرايط جهانى منطبق بوده‏اند.»

فورد هنگامى اين نكته را بيان داشت كه رهبران يهود و مطبوعات يهودى در آمريكا عليه او جنجال به پا كرده و فرياد اعتراض سرداده بودند. هنرى فورد پس از تحمل فشار و مشقت، كه تنها يهوديت سازمان يافته از عهده طراحى و اعمال آن برمى‏آيد، بالاخره ناچار شد در 30 ژوئن سال 1927 در نامه‏اى خطاب به« لوييس مارشال» رهبر وقت « انجمن يهوديان آمريكا»، رسماً از يهود عذرخواهى كند. البته فورد در عذرخواهى خود و نه پس از آن، هيچگاه صدق پروتكلها و تحليلهاى منتشره پيرامون آنها را تكذيب نكرد.

6- مفاد بعضى از مواد پروتكلها ظاهراً متناقض به نظر مى‏رسند. فى‏المثل جايى توصيه به ترويج تئورى « آزادى‏خواهى» مى‏شود و در جاى ديگر گفته مى‏شود كه با قدرت، با هرگونه « آزادی» مخالفت خواهيم كرد. در اين مورد بايد توجه داشت كه اين دستورالعملها به دو دسته تقسيم مى‏شوند.يك دسته مربوط به طرحها و برنامه‏هايى است كه يهود، قبل از برپايى حكومت جهانى خود براى نابودى كشورها و دولتها به اجرا درمى‏آورد و دسته ديگر مربوط به برنامه ‏هايى است كه بعد از استقرار حكومت جهانى يهود، قرار است به اجرا درآيند. بنابراين آنجا كه سخن از ترويج « آزاديخواهى» و يا « آزادى مطبوعات» است، مربوط به برنامه ه‏اى است كه از رهگذر آن، كشورها، دولتها و ملتها را دچار تفرقه ،بى ثباتى و از هم پاشيدگى مى‏كند اما آنجا كه سخن از مبارزه با « آزادى» است، مربوط به زمانى است كه حكومت جهانى يهود برپا شده و براى استقرار و صلابت خود، هرگونه صداى مخالفى را خفه مى‏كند.

7- نمى‏توان نتيجه گرفت كه آحاد يهوديان دنيا با آنچه در پروتكلها ذكر شده است موافقت و همسويى دارند. اى بسا يهوديانى كه خود تحت ستم و استثمار سرمايه ‏داران بزرگ يهودى و خاخامهاى همسو با اين سرمايه ‏داران، باشند و يا از سرناآگاهى و فريب، آلت فعل آنان شده باشند كه ضرورى است اين دسته از يهوديان نيز نسبت به خطر يهوديت پيوند خورده با صهيونيزم، هشيار و بيدار شوند.

8- براى كسب اطلاعات بيشتر پيرامون « پروتكلهاى يهود»، خوانندگان علاقمند را به دو كتاب ارزشمند زير، ارجاع مى‏دهيم:

1- پژوهه صهيونيّت ( مجموعه مقالات)، به كوشش محمد احمدى، ناشر: مؤسسه فرهنگى ضياء انديشه، صندوق‏پستى 1415-544

2- پروتكلهاى دانشوران صهيون، نوشته: عجاج نويهض، ترجمه: حميدرضا شيخى، ناشر: آستان قدس رضوى


:: برچسب‌ها: پروتکل , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 28 آذر 1390
اینها ماسونی نیستند،آنها هم ماسون نیستند!

امروز که سرگرم خواندن مطالب وبلاگ یکی از دوستان بودم ، یک مطلب در مورد نماد های ماسونی در ایران دیدم . در کمال تعجب برای شاید دهمین بار به مطالبی برخورد کردم که کوچکترین ارتباطی با فراماسونری و نمادهای مربوطه نداشت . اشتباه نکنید ! موسسه قوامین در آمریکا شعبه تاسیس نکرده است . . . در واقع این ساختمان مرکزی "ملون بانک" آمریکاست . این دو برج به نوعی نماد فیلادلفیا محسوب میشوند . فقط کافیست اسم این شهر را در موتورهای جستجو سرچ کنید تا به تصاویری از این دوبرج که تبدیل به الگوی معماران ما شده برسید .
در این مطلب چند تصویر از آرم چند شرکت بیمه و چند شبکه تلویزیونی به عنوان نماد ماسونی وجود داشت ، که نمونه ی مشابه آنها را میتوان در خیلی جاهای دیگر هم پیدا کرد .
اما این نمادها کدامها بودند و چرا ماسونی نیستند؟
آرمی که بیشتر از بقیه در این دست مطالب دیدم ، آرم شبکه یک سیماست . جالب اینجاست که خیلی از دوستان با ار سال همین تصویر برای من و یا از طریق قسمت نظرات وبلاگ ازمن خواهش میکنند که آن را نادیده نگیرم :



:: برچسب‌ها: ماسون , نماد , ایران , چشم ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 28 آذر 1390
هرم داربستي تك چشم در مشهد مقدس
دوباره معماري فراماسونر در مشهد
این تصویر یکی دیگر از هرمهای در حال ساخت در منطقه اعیان نشین بلوار سجاد (ع) مشهد است .
هرمی که بدون شک طراحان آن هرم یک چشم فراماسونری را الگوی خود قرار داده اند به گونه ای که در فضای تاریک شب نوک هرم با چند رشته لامپ نئون نورانی میشود و در اذهان تداعی چشم جهان بین را میکند…
ظاهرا این ساختمان متعلق به بزرگترین موسسه مذهبی مشهد میباشد که پیش از این حمایت این موسسه از کمپانی صهیونیستی کوکا کولا قرار گرفته است .
پایگاه ثقلین مشهد در بخش معرفی جریان فراماسونری دجال ضمن ابراز تاسف به خاطر نبود نظارت کافی و وافی بر طرحهای ساختمانی شهر مشهد و اعلام انزجار از مروجان نمادها و تفکرات شیطانی و ماسونی در شهر مقدس مشهد خواستار برخورد جدی و جلوگیری از رشد روز افزون نمادها و تفکرات این جریان شیطانی در جامعه اسلامی ایران است.




:: برچسب‌ها: مشهد , هرم , ماسونی , نماد ,
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : مهدی استیری
تاریخ : دو شنبه 28 آذر 1390

تعداد صفحات : 9